خبر فوری

 
 
دیدار رئیس اتاق بازرگانی رأس‌الخیمه با سفیر پاکستان در امارات متحده عربی
کد خبر :326087573

11:19 1401/11/04


برچسب ها : ابوظبی, پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس اتاق بازرگانی و صنایع رأس‌ الخیمه, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, فیصل نیاز ترمذی,

محمد علی مصبیح النعیمی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع رأس‌الخیمه روز گذشته با فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی دیدار نمود.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| محمد علی مصبیح النعیمی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع رأس‌الخیمه روز گذشته با فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مختلف مورد علاقه مشترک و ارتقای همکاری تجاری میان اتاق‌های بازرگانی پاکستان و امارات متحده عربی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی در این دیدار از نقش اتاق بازرگانی و صنایع رأس‌الخیمه در توسعه اقتصادی امارات متحده عربی تمجید نمود.

وی در ادامه رئیس اتاق بازرگانی رأس‌الخیمه را از فرصت‌های موجود برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف پاکستان از جمله انرژی، گردشگری، فناوری اطلاعات و تولید آگاه ساخت.

سفیر پاکستان در ادامه از النعیمی برای سفر به پاکستان جهت جستجوی فرصت‌های عظیم اقتصادی دعوت به عمل آورد.

در ادامه اعضای اتاق بازرگانی رأس‌الخیمه نسبت به همکاری با پاکستان در بخش‌های آموزش، ورزش، فرهنگ و معماری ابراز تمایل نشان دادند.

در این دیدار دو طرف نسبت به تبادل هیئت‌های تجاری میان دو کشور و برگزاری نمایشگاه‌های تجاری توافق کردند.

ارسال نظر

 
1