خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ابتدای ماه جاری میلادی
کد خبر :326021297

11:22 1401/11/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان اوایل ماه جاری میلادی دو شهروند بلوچ را شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان اوایل ماه جاری میلادی دو شهروند بلوچ را شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان یکم فوریه(12 بهمن ماه) سال جاری طی عملیاتی در منطقه دهادر شهرستان مستونگ دو شهروند بلوچ به نام‌های رئوف عبدالله و امیر فرزند محمد امین را از یک کافه رستوران دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند، پس از آن هیچ اطلاعاتی از وضعیت این دو شهروند بلوچ در دست نیست.

اعضای خانواده این افراد خواستار آزادی عزیزان خود هستند و اعلام داشتند در صورت ارتکاب جرم از سوی این افراد آنها را در دادگاه محاکمه کنند.

لازم به ذکر است هفته گذشته یک شهروند دیگر بلوچ به نام نصیب الله شاهوانی نیز از شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و ناپدید شده است.

ارسال نظر

 
1