خبر فوری

 
برگزاری دومین دور از مذاکرات بازارهای مالی هند و انگلیس در لندن
کد خبر :325235628

12:50 1402/01/31


برچسب ها : اقتصادی, دهلی نو, روابط دوجانبه, لندن, هند و بریتانیا,

دومین نشست گفتگوی بازارهای مالی هند و بریتانیا روز چهارشنبه (30 فروردین) در لندن برگزار شد.


لندن: به گزارش راز نیوز| دومین نشست گفتگوی بازارهای مالی هند و بریتانیا روز چهارشنبه (30 فروردین) در لندن برگزار شد. نخستین مذاکرات بازارهای مالی در سال 2017 میلادی انجام شده بود.

این گفتگو توسط مقامات ارشد وزارت دارایی هند و وزارت خزانه داری، با مشارکت آژانس های نظارتی مستقل هند و انگلیس از جمله بانک رزرو هند RBI، هیئت بورس و اوراق بهادار هند SEBI، مرجع مرکز خدمات مالی بین المللی IFSCA، سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه هند IRDAI، بانک انگلستان و سازمان رفتار مالی، هدایت شد.

نمایندگانی از هند و انگلیس نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به حوزه مسئولیت و احتمالات همکاری در زمینه های درحال تحول مقررات مالی به اشتراک گذاشتند.

این نشست بر شش موضوع بانکداری، پرداخت ها و دارایی های رمز نگاری شده، بیمه و بیمه اتکایی، بازارهای سرمایه، مدیریت دارایی و تامین مالی پایدار، متمرکز بود. گفتنی است پس از گفتگوهای دولت با دولت، شرکای بخش خصوصی برای بحث و گفتگو به رهبری روسای مشترک مشارکت مالی هند و بریتانیا (IUKFP)، آقای بیل وینترز و آقای اودی کوتاک دعوت شدند. شرکت‌کنندگان بریتانیایی و هندی همچنین توضیحاتی را درباره تحولات اخیر در بخش‌های بانکی مربوطه ارائه کردند و در مورد روندهای بانکی و آسیب‌پذیری‌ها و خطرات در حال ظهور در این بخش بحث شد. دامنه افزایش دانش در مورد ارز دیجیتال بانکداری مرکزی (CBDC) از طریق یادگیری متقابل بررسی شد. شرکت کنندگان در مورد تحولات بین المللی در خصوص دارایی های رمزنگاری شده و اهمیت رویکردهای جهانی قوی و پیشرفت در ارائه نقشه راه G20 برای افزایش پرداخت های فرامرزی رایزنی انجام دادند.

هر دو طرف توافق کردند که در ماه های آینده با مجمع مالی پایدار به رهبری دولت در ماه ژوئن به طور دوجانبه در این زمینه ها تعامل داشته باشند تا همکاری سبز را پیش ببرند و پس از آن گفتگوی اقتصادی و مالی وزیران (EFD) در اواخر سال برگزار شد.

ارسال نظر

 
1