خبر فوری

 
مریم نواز: به دنبال تبدیل پنجاب به بزرگترین مرکز دیجیتال آسیای جنوبی هستیم
کد خبر :323204908

13:31 1403/05/08


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, جین ماریوت, دولت محلی ایالت پنجاب, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کمیساریای عالی انگلیس,

جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس امروز با خانم مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس امروز با خانم مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین طرفین در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه به تبادل نظر پرداخته و برای افزایش مشارکت در زمینه های آموزش، سلامت و دیگر حوزه ها توافق کردند.

وزیر ارشد پنجاب در جریان این دیدار ضمن آگاه کردن کمیساریای عالی انگلیس از تشکیل نخستین کلانتری مجازی زنان و مرکز مجازی ایمنی کودک، گفت: تمامی اقدامات لازم برای امنیت زنان و کودکان را انجام می دهیم.

وی افزود: پروژه سولاریزاسیون در پنجاب از 14 آگوست آغاز می شود؛ فراهم کردن پنل های خورشیدی به مردم با هدف کمک اقتصادی در حال انجام است. گام های لازم برای خاتمه ی آلودگی هوا در پنجاب در حال انجام می باشد. به دنبال تبدیل کردن پنجاب به بزرگترین مرکز دیجیتال آسیای جنوبی هستیم.

کمیساریای عالی انگلیس در این بین اجرای قانون ازدواج سیک ها در پنجاب را مورد تمجید قرار داد و گفت: لایحه ازدواج کودکان یک ابتکار شایسته است. گام های برداشته شده در این ایالت در خصوص حفاظت از اقلیت های مذهبی نیز ستودنی هستند.

گفتنی است در جریان این دیدار سناتور پرویز رشید، وزیر عالی ایالت خانم مریم اورنگزیب و سارا حیات معاون وزیر ارشد حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1