خبر فوری

 
شهادت هفت نفر دیگر از شیعیان پاراچنار پاکستان طی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری
کد خبر :313872119

14:59 1402/08/04


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, تیراندازی, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه تکفیری,

در ادامه روند اقدامات ضد شیعه گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا پاکستان 7 نفر از اهالی شیعه این منطقه به شهادت رسیده و 9 نفر دیگر نیز دچار جراحت شدند.


پاراچنار: به گزارش راز نیوز| در ادامه روند اقدامات ضد شیعه گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا پاکستان 7 نفر از اهالی شیعه این منطقه به شهادت رسیده و 9 نفر دیگر نیز دچار جراحت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در ادامه روند درگیری مسلحانه میان اهالی منطقه شیعه نشین روستای دندر و روستای تکفیری نشین بوشهره در پاراچنار دو نفر به نام‌های منتظر حسین و اسدالله به شهادت رسیدند، همچنین در نتیجه تبادل آتش میان طرفین سه نفر از اهالی شیعه به نام‌های مجاهد حسین، رحمان علی و سید ساجد علی زخمی شدند.

همچنین در دومین رویداد که ساعتی پیش در منطقه چارخیل از توابع شهرستان لوئر کُرم ایالت خیبر پختون خوا رخ داد عناصر تروریستی تکفیری یک کاروان خودرویی که از پیشاور به سمت پاراچنار با همراهی اسکورت نیروهای امنیتی در حال حرکت بود را هدف تیراندازی قرار دادند.

در نتیجه این حمله ناجوانمردانه تروریست‌های تکفیری 5 نفر از شهروندان شیعه به شهادت رسیده و 6 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

لازم به ذکر است علی رغم تداوم درگیری مسلحانه میان اهالی شیعه و تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف پاراچنار ارتش و نیروهای امنیتی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

بخوانید: شهادت دو جوان شیعه درپی تیراندازی عناصر تکفیری در پاراچنار
 

ارسال نظر

 
1