خبر فوری

 
پاکستان و لبنان تفاهم‌ نامه‌ای در خصوص ارتقای همکاری رسانه‌ای دوجانبه امضا کردند
کد خبر :313871453

13:32 1402/10/20


برچسب ها : پاکستان و لبنان, تفاهم, تفاهم نامه, تفاهمنامه, روابط دوجانبه, سازمان تنظیم مقررات رسانه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در لبنان, شورای ملی سمعی و بصری لبنان, همکاری دوجانبه, یادداشت تفاهم,

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان (PEMRA) یک یادداشت تفاهم (MoU) جهت همکاری با شورای ملی سمعی و بصری لبنان (CNA) امضا کرد.


بیروت: به گزارش راز نیوز | سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان (PEMRA) یک یادداشت تفاهم (MoU) جهت همکاری با شورای ملی سمعی و بصری لبنان (CNA) امضا کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این تفاهم نامه طی مراسمی در دفتر شورای سمعی و بصری لبنان در بیروت به امضا رسید و هدف این یادداشت تفاهم ارتقای روابط دوستانه و همکاری بین دو نهاد تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان و شورای ملی سمعی و بصری لبنان است.

عبدالهادی محفوظ رئیس شورای ملی سمعی و بصری لبنان و سلمان اطهر سفیر پاکستان در بیروت این سند یادداشت تفاهم را امضا کردند.

عبدالهادی محفوظ طی ایراد سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که امضای تفاهم نامه باعث ایجاد روابط قوی و پایدار میان پاکستان و لبنان شود.

وی همچنین بر روابط صمیمانه موجود بین دو کشور اشاره کرد و بر مزایای قابل توجهی که از همکاری مؤثر در زمینه تنظیم رسانه‌های الکترونیکی حاصل می‌شود، تأکید نمود.

در همین حال، سلمان اطهر سفیر پاکستان امضای این تفاهم نامه را به دو طرف تبریک گفت و بیان کرد: پاکستان و لبنان دو کشور برادر و دارای ارزش‌های مشترک هستند و در مواضع دو کشور در مسائل جهانی هماهنگی متقابل وجود دارد.

سفیر پاکستان در پایان این مراسم، در تشریح اهداف اصلی این تفاهم نامه بر ایجاد سازوکار عملی برای ارتباط، تبادل تجربیات و تبادل اطلاعات در زمینه تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیکی تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1