خبر فوری

 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان از دستگیری سه تن از قاتلان مسعود الرحمن عثمانی یکی از رهبران گروه تروریستی سپاه صحابه در ایالت پنجاب خبر دادند.

نیروهای امنیتی پاکستان طی انجام عملیات های مختلف در ایالت پنجاب، 3 عنصر دخیل در هلاکت مسعود الرحمن عثمانی یکی از سرکردگان کلیدی حزب اهلسنت و الجماعت (گروه تروریستی و تکفیری سپاه صحابه) را دستگیر و بازداشت کردند.

سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان در ابتدا با کمک فیلم دوربین‌های مداربسته، 4 متهم را شناسایی کردند و تاکنون توانستند 3 تن از آنها را دستگیر نمایند.

نیروهای امنیتی پاکستان این سه متهم را در بخش مندی بهاءالدین شهرستان گوجرانوالا، شهر راولپندی و شهر اسلام آباد ایالت پنجاب بازداشت نمودند.

همچنین به گفته منابع امنیتی پاکستان، دو تن از متهمان مسئول جمع آوری اطلاعات و دو تن دیگر مسئول تیراندازی علیه مسعود الرحمن عثمانی معاون دبیرکل مرکزی گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه بودند.

منابع امنیتی افزودند: سه تن از قاتلان مسعود الرحمن عثمانی طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شدند در حالی که چهارمین شخص متواری گردید و همچنین متهمان دستگیر شده با کشورهای خارجی در ارتباط بودند و از خارج برای انجام عملیات های مختلف در پاکستان دستور می گرفتند.

لازم به ذکر است، مسعود الرحمن عثمانی دبیرکل مرکزی گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در مورخ 15 دی ماه (5 ژانویه) در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس سوار بر موتور سیکلت، در شهرک غوری شهر اسلام آباد به درک واصل شد.

بیشتر بخوانید: هلاکت مسعود الرحمن عثمانی یکی از سرکردگان کلیدی گروه تروریستی سپاه صحابه در اسلام آباد

خشم سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه از هلاکت مسعود الرحمن عثمانی و تهدید به انتقام گیری از شیعیان و ایران

تکمیلی:

به ادعای مقامات امنیتی پاکستان، افراد دستگیر شده از اعضای جامعه شیعه بوده و اسامی آنها به این شرح است: سید مجتبی حیدر مغز متفکر این حمله، قیصر شاه فرد ترور کننده، یاور عباس و فرهاد علی.

این مقامات افزودند: بررسی و جمع آوری اطلاعات توسط تیم ویژه تحقیقات ادامه دارد و به زودی دیگر افراد این شبکه نیز شناسایی و دستگیر خواهند شد.

ارسال نظر

 
1