خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان: روسای جمهور آذربایجان و ایران دعوت سفر به پاکستان را پذیرفتند
کد خبر :312363788

11:39 1402/04/08


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, الهام علی اف, پاکستان و ایران, تماس تلفنی, رئیس جمهور آذربایجان, رئیس جمهور ایران, روابط دوجانبه, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان طی تماس تلفنی، ضمن عرض تبریک به مناسبت عید قربان به روسای جمهور آذربایجان و ایران، از آنها برای بازدید از پاکستان دعوت به عمل آورد که مورد پذیرش واقع شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در پیام در صفحه رسمی خود در توییتر از تماس تلفنی با روسای جمهور کشور های آذربایجان و ایران به منظور عرض تبریک جهت عید قربان، خبر داد و گفت: در تماس تلفنی با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان، با برجسته سازی سفر اخیر به باکو، از مهمان نوازی و استقبال گرم از خودم و هیئت همراه، تشکر و قدردانی کرده و از او برای سفر به پاکستان دعوت کردم که مورد قبول واقع شد.

وی همچنین اظهار داشت: طی تماس با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران هم با تبریک عید قربان، ما در خصوص مستحکم تر نمودن مناسبات دوجانبه میان دو کشور برادر توافق کردیم. من دعوت از رئیس جمهور ایران برای سفر به پاکستان را تکرار کردم که ایشان با کمال میل پذیرفتند.

ارسال نظر

 
1