خبر فوری

 
هلاکت فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان در عملیات نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان
کد خبر :309116274

12:35 1403/04/21


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دیره اسماعیل خان, سی تی دی, عملیات اطلاعاتی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم طی یک عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه به محل مخفیگاه عناصر تروریستی واقع در نزدیکی میدان جلیبی در منطقه حکمت آباد شهرستان دیره اسماعیل خان یورش بردند.

در جریان این عملیات درگیری سنگینی میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی صورت گرفت که در نتیجه آن کماندو کفایت الله فرزند دوران خان از فرماندهان ارشد گروهک مشال وابسته به تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

این تروریست کشته شده به دلیل مشارکت در عملیات های مختلف تروریستی همچون حمله به کلانتری درابن که منجر به کشته شدن 24 نظامی پاکستانی و زخمی شدن 33 تن دیگر شد، تحت تعقیب نهادهای امنیتی قرار داشت.

از محل مخفیگاه این تروریست یک قبضه اسلحه تاشو SMG، 4 تیغه خشاب، 37 عدد فشنگ، یک عدد نارنجک، یک سر رسید به نام کفایت الله و یک کارت بانکی به نام دوران خان کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1