خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به تریلی حامل گندم به ایالت پنجاب
کد خبر :309049643

14:23 1402/01/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, بندر گوادر, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تریلی حامل گندم از بندر گوادر بلوچستان به مقصد ایالت پنجاب را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تریلی حامل گندم از بندر گوادر بلوچستان به مقصد ایالت پنجاب را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما یک دستگاه تریلی حامل گندم از بندر گوادر به مقصد ایالت پنجاب را در حوالی منطقه نیا آباد گوادر هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ با توجه به شرایط محل حمله میزان شدت انفجار بمب را کاهش دادند تا هیچ خسارتی به شهروندان غیر نظامی وارد نگردد، ما از مردم درخواست می‌کنیم از ارتش دشمن و عناصر وابسته به آن دوری اختیار کنند.

گهرام بلوچ تصریح کرد: ارتش پاکستان پروتکل‌های امنیتی برای تریلی‌هایی که از بندر گوادر منتقل می‌شوند را فراهم می‌کند و برخی اوقات با استفاده از کاروان‌های نظامی اسکورت امنیتی به آنان ارائه می‌گردد؛ اما فدائیان بلوچ ما موفق شدند تمامی برنامه‌های امنیتی ارتش پاکستان را در داخل محیط شهری نافرجام بگذارند.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، حملات ما علیه نیروهای اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1