خبر فوری

 
 
دستگیری هشت تروریست وابسته به داعش و تحریک طالبان در نقاط مختلف ایالت پنجاب
کد خبر :308916681

12:19 1402/01/19


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, دیره غازی خان, سی تی دی, گوجرانواله, لاهور,

طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب در نقاط مختلف این ایالت دست کم هشت تروریست شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب در نقاط مختلف این ایالت دست کم هشت تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، طی عملیات نیروهای امنیتی در شهر لاهور یک تروریست عضو تحریک طالبان پاکستان به نام اختر نواز و یک عضو گروه تروریستی داعش موسوم به محمد عثمان دستگیر شدند، از این تروریست‌ها مواد منفجره، نارنجک دستی و محتواهای آموزشی ممنوعه کشف و ضبط گردید.

علاوه بر این چهار تروریست نیز از شهرستان گوجرانواله و دو تروریست نیز از شهرستان دیره غازی خان و باولپور ایالت پنجاب دستگیر شدند که اسامی آنان به این شرح است: فواد الله، فقیر محمد، آصف نواز، ضیا الرحمان، عتیق احمد و بشیر.

این افراد از اعضای گروه‌های مختلف تروریستی هستند و برای آنان 6 پرونده قضایی مختلف تشکیل و اقدامات قانونی برای محکومیت آنان آغاز شده است. این تروریست‌ها در نتیجه پرس و جو از افراد مظنون در نتیجه 21 عملیات مختلف دستگیر شده‌اند.

به گفته سخنگوی سی تی دی، طی هفته جاری تعداد 402 عملیات مختلف در سطح ایالت پنجاب صورت گرفته است که در آن 22 هزار و 921 نفر از افراد مشکوک مورد بازرسی قرار گرفته و 118 فرد مشکوک نیز دستگیر و برای آنان 89 پرونده قضایی تشکیل داده شده است.

ارسال نظر

 
1