خبر فوری

 
اعدام فردی به جرم جاسوسی برای نهادهای حکومتی توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :307147370

15:53 1402/08/12


برچسب ها : آواران, اعدام, جاسوس, جاسوس ارتش, جاسوسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حکم اعدام, دستگیر, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان یک جاسوس نهادهای حکومتی را در تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) از منطقه بزداد شهرستان آواران دستگیر و بازداشت کردند.


 


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: شبه نظامیان ما فردی به نام یاسین فرزند ابراهیم جاسوس نهادهای حکومتی را در تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) از منطقه بزداد شهرستان آواران دستگیر و بازداشت کردند.

در جریان تحقیقات، فرد جاسوس به زیر نظر داشتن شبه نظامیان آزادی خواه بلوچ، فریب دادن مردم و ربودن آنها توسط ارتش و سایر آسیب های اجتماعی اعتراف، و تمامی مشخصات شبکه خود را اعلام کرد.

وی همچنین در کنار جاسوسی برای حکومت با ارتش پاکستان نیز همکاری می کرد و خطاب به شهروندان می گفت: تحرکات شبه نظامیان در عملیات های مختلف را به وی اطلاع دهند در غیر این صورت توسط سربازان ارتش پاکستان ربوده خواهند شد.

جاسوس مذکور در سایر آسیب های اجتماعی از جمله سرقت و خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان های آواران و کولواه دست داشته است.

سرگرد گهرام بلوچ از انتشار ویدیو اعترافات یاسین مخبر حکومتی خبر داد و افزود: پس از اعتراف به جنایت، وی توسط دادگاه ملی به اعدام محکوم و این حکم در شامگاه 9 آبان (31 اکتبر) اجرا شد.  

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: ارتش پاکستان و تسهیلگران و عوامل وابسته به آن همواره مورد هدف شبه نظامیان ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1