خبر فوری

 
توافق پاکستان و انگلیس بر توسعه روابط تجاری دوجانبه
کد خبر :306559973

14:41 1401/12/18


برچسب ها : اسلام آباد, پارلمان انگلیس, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, سید نوید قمر, مجلس عوام بریتانیا, نخست وزیر بریتانیا, هیئت بریتانیایی, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر بازرگانی و سرمایه گذاری پاکستان,

مارک ایستوود نماینده پارلمان و فرستاده تجاری نخست وزیر انگلیس که در سفری رسمی در اسلام آباد به سر می‌برد، روز چهارشنبه با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار مقامات عالی رتبه پاکستان و انگلیس دو طرف نسبت به توسعه روابط تجاری دوجانبه توافق نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مارک ایستوود نماینده پارلمان و فرستاده تجاری نخست وزیر انگلیس که در سفری رسمی در اسلام آباد به سر می‌برد، روز چهارشنبه با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان دیدار نمود.

سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به مارک ایستوود نماینده پارلمان انگلیس از تلاش‌های وی در جهت ارتقای حجم تجارت دوجانبه تمجید نمود.

وی سپس طی سخنانی با تأکید بر اهمیت روابط دوستانه دوجانبه اظهار داشت: دو کشور از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای سرمایه گذاری در بخش‌های آموزش، بهداشت، انرژی، نساجی و غیره برخوردار هستند که نیازمند شناسایی و توجه برای سوق دادن به مسیر درست هستند.

وزیر بازرگانی پاکستان خاطرنشان کرد: توسعه و ثبات اقتصادی از نخستین و مهم‌ترین اولویت‌های دولت حاکم است و ما به ایجاد ثبات در آینده‌ای نزدیک امیدوار هستیم.

در ادامه این دیدار مارک ایستوود نماینده پارلمان و فرستاده تجاری نخست وزیر انگلیس نیز طی اظهاراتی به روابط پایدار، تاریخی و مبتنی بر همکاری مشترک میان پاکستان و انگلیس اشاره نمود و گفت: روابط دو کشور از طریق تجارت دوجانبه انعطاف پذیر خواهد شد.

وی همچنین به نقش شهروندان پاکستانی مقیم انگلیس در توسعه این کشور اذعان نمود.

ارسال نظر

 
1