خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه پارلمان لیبی با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان
کد خبر :306426063

13:40 1401/09/24


برچسب ها : پاکستان و لیبی, ساجد حسین طوری, معاون اول رئیس مجلس نمایندگان لیبی, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان,

هیئت عالی رتبه 12 نفره از پارلمان لیبی به سرپرستی فوزی الطاهر النویری معاون اول رئیس مجلس نمایندگان این کشور روز گذشته با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه 12 نفره از پارلمان لیبی به سرپرستی فوزی الطاهر النویری معاون اول رئیس مجلس نمایندگان این کشور روز گذشته با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستان همیان پاکستان و لیبی و صادرات نیروی انسانی بحث و گفتگو کردند.

ساجد حسین طوری وزیر دلوت فدرال پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و لیبی اظهار داشت: ما خواهان ارائه فرصت‌های شغلی برای نیروی کار متخصص پاکستانی در لیبی هستیم. دولت لیبی می‌تواند برای تأمین نیازهای خود در بخش بهداشت و درمان از خدمات پزشکان و پرستاران پاکستانی بهره‌مند شود.

فوزی الطاهر النویری معاون اول رئیس مجلس نمایندگان لیبی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی نسبت به سفر خود به پاکستان از استقبال گرم و میزبانی سخاوتمندانه در پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار داشت: هدف از سفر به پاکستان تقویت روابط دوجانبه و ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های مورد علاقه است.

ارسال نظر

 
1