خبر فوری

 
امضای صورت‌جلسه هفتمین گفتگوی تجاری دولتی میان پاکستان و ژاپن
کد خبر :306361874

11:20 1401/11/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, روابط اقتصادی, سفیر ژاپن, سید نوید قمر, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

صورت‌جلسه هفتمین گفتگوی تجاری مشترک دولتی میان پاکستان و ژاپن روز گذشته طی مراسمی رسمی در وزارت بازرگانی پاکستان در اسلام آباد به امضا رسید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صورت‌جلسه هفتمین گفتگوی تجاری مشترک دولتی میان پاکستان و ژاپن روز گذشته طی مراسمی رسمی در وزارت بازرگانی پاکستان در اسلام آباد به امضا رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی مراسمی رسمی که در محل وزارت بازرگانی دولت فدرال پاکستان در اسلام آباد برگزار گردید، صورت‌جلسه هفتمین گفتگوی تجاری مشترک دولتی پاکستان-ژاپن توسط سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان و متسوهیر ووادا سفیر ژاپن به امضا رسید.

در ادامه این مراسم سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان طی سخنانی با بیان اینکه ژاپن یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری پاکستان است افزود: ما از دولت ژاپن برای همکاری در زمینه امدادرسانی در سیل اخیر تقدیر می‌کنیم.

متسوهیر ووادا سفیر ژاپن در اسلام آباد نیز در این دیدار مناسبات پاکستان و ژاپن را بسیار حایز اهمیت عنوان نمود و بر عزم دولت خود برای تعمیق مناسبات با اسلام‌آباد در تمام زمینه‌ها و توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1