خبر فوری

 
3 کشته و دو زخمی در اثر انفجار در نزدیکی خودروی نیروهای ارتش پاکستان در قلات
کد خبر :481445283

09:46 1401/07/30


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, جیئند بلوچ, خودرو ارتش پاکستان, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ,

در پی انفجار بمب در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قلات ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی جان باخته و دو تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی انفجار بمب در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان قلات ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی جان باخته و دو تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک تیم نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در حین گشت زنی با خودرو به تله انفجاری برخورد کردند که در نتیجه آن 3 تن از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند، در حالی که خودرو نیز متحمل آسیب جدی گردید.

نیروی امنیتی لیویز با تأیید وقوع این حادثه اعلام داشت مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان سی ام اچ کویته منتقل شدند، مجروحان در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

نیروهای امنیتی ارتش و پلیس بلافاصله با حضور در محل حادثه منطقه را به محاصره درآورده و عملیات جستجو در منطقه را آغاز نمودند.

از سوی دیگر ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما یکی از خودروهای کاروان نظامی ارتش پاکستان را در حوالی ازبوتکی در منطقه جوهان شهرستان قلات به وسیله بمب کنار جاده‌ای هدف قرار دادند که در نتیجه آن خودروی مذکور به صورت کامل منهدم گردید و چهار از تن سرنشینان آن کشته و دو نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1