خبر فوری

 
 
3 نظامی ارتش پاکستان در جریان درگیری با تحریک طالبان در وزیرستان شمالی جان باختند
کد خبر :2036709628

11:24 1399/10/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست های ناشناس, تیراندازی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

در جریان عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان علیه دو مخفیگاه تروریست ها در وزیرستان شمالی و تبادل آتش میان دو طرف 3 نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست دادند، در این عملیات 2 تروریست نیز به هلاکت رسیدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات نظامی نیروهای ارتش پاکستان علیه دو مخفیگاه تروریست ها در وزیرستان شمالی و تبادل آتش میان دو طرف 3 نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست دادند، در این عملیات 2 تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان طی بیانیه ای اعلام کرد به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر شناسایی مخفیگاه تروریست ها نیروهای ارتش پاکستان وارد عملیات شدند.

در این عملیات تروریست ها با تیراندازی به سوی نیروهای ارتش پاکستان وارد درگیری با آنان شدند و در جریان تیراندازی و تبادل آتش میان دو طرف یک فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام زر جمیل معروف به ثاقب به همراه یکی از همدستان خود به هلاکت رسید و سه نظامی ارتش پاکستان نیز جان باختند.

اسامی نظامیان جان باخته در این عملیات به این شرح اعلام شده است: سرباز وظیفه آزیب احمد از اهالی شهر کرک، ضیاء الاسلام از اهالی شهر بنون خیبر پختون خوا و نائب سرجوخه عباس خان اهل منطقه اورکزئی ایالت خیبر پختون خوا.

 

ارسال نظر

 
1