خبر فوری

 
 
3 تن از شبه نظامیان ناشناس در نبرد در آستان محله ژمر کولگام کشته شدند
کد خبر :260788192

15:19 1400/04/10


برچسب ها : حمله, سرینگر, شبه نظامیان, عملیات,

در درگیری خونین در یک روستای دورافتاده از هانجی پورا کولگام سه تن از شبه نظامیان ناشناس کشته و دو پرسنل ارتش زخمی شده اند.


 

کشمیر : به گزارش راز نیوز | در درگیری خونین در یک روستای دورافتاده از هانجی پورا کولگام سه تن از شبه نظامیان ناشناس کشته و دو پرسنل ارتش زخمی شده اند.

 

هنگام تبادل آتش یک خانه ویران شد. پلیس هویت شبه نظامیان را افشا نکرده است. جستجو در روستا تا آخر شب ادامه داشت. پلیس گفت که گزارش هایی از حضور شبه نظامیان در ژمر ، آخرین روستای دمحال هانجی پورا ، منطقه کولگام ، دریافت کرده بود و پس از آن محله روستاهای ژمر را محاصره کرده اند.

 

در آغاز محاصره در ساعت 10:30 صبح چهارشنبه ، شبه نظامیان به سمت تیم جستجو تیراندازی کردند و پس از آن تبادل آتش شدید بین دو طرف آغاز شد که مدتی ادامه داشت. در این مدت شبه نظامیان دو بار برای شکستن محاصره تلاش کردند اما هر دو بار موفق نشدند و در نتیجه تبادل آتش 2 تن از آنها کشته شدند.

تیراندازی پس از مرگ دو شبه نظامی متوقف شد ، اما محاصره روستاها ادامه یافت و حدود ساعت 5 بعد از ظهر تیراندازی بین دو طرف مجددا شروع شد که مدت طولانی ادامه داشت و در نتیجه یک تن دیگر از شبه نظامیان کشته شد.

 

گزارش شده است که دو پرسنل ارتش نیز زخمی شده اند و بلافاصله به سرینگر منتقل شدند. در آخر شب ، یک توییت توسط دسته پانزدهم ارتش با جزئیات درگیری ارسال شد. در این توئیت آمده است: "سه شبه نظامی ناشناس طی یک عملیات ضد ستیزه جویانه در ژمر کولگام کشته شدند و یک اسلحه و دو خشاب آن ، دو کلت و دو خشاب آن و سه نارنجک از آنها کشف شد."

 

افراد محلی می گویند که شبه نظامیان کشته شده شامل یک غیرنظامی است ، اما پلیس این موضوع را تایید نکرده است. 

ارسال نظر

 
1