خبر فوری

 
 
3 کشته و 20 زخمی در حمله انتحاری به خودروی نیروهای امنیتی در کویته پاکستان
کد خبر :1788102979

10:14 1400/06/14


برچسب ها : انتحاری, انفجار انتحاری, انفجار تروریستی, پلیس بلوچستان, پلیس کویته, تحریک طالبان پاکستان, حمله انتحاری, مستونگ, کویته,

در حمله انتحاری به خودروی نیروهای سپاه مرزی در جاده مستونگ شهر کویته دست کم سه تن جان باخته و بیش از 20 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


کویته: به گزارش راز نیوز| در حمله انتحاری به خودروی نیروهای سپاه مرزی(FC) در جاده مستونگ شهر کویته دست کم سه تن جان باخته و بیش از 20 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مقامات پلیس ایالت بلوچستان در این خصوص خبر دادند یک عامل انتحاری به سوی خودروی نیروهای اف سی حمله ور شد که در نتیجه این انفجار دست کم سه تن جان خود را از دست دادند.

طبق گفته معاون بازرس کل پلیس کویته در این حمله انتحاری 20 نفر دچار جراحت شدند که بلافاصله برای دریافت کمک های درمانی و پزشکی به بیمارستان شیخ زاید منتقل شدند.

پلیس اعلام نموده است تمامی سرنخ ها و مستندات از محل انفجار جمع آوری شده و تحقیقات در این خصوص آغاز گردیده است.

تکمیلی:

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اذعان داشت: یکی از مجاهدان تحریک طالبان صبح امروز طی عملیات استشهادی نیروهای سپاه مرزی FC را در خیابان مستونگ کویته هدف حمله قرار داد. مجاهد در این حمله با به تن کردن جلیقه انتحاری و موتورسیکلت مملو از مواد منفجره محلی را هدف قرار داد که این نیروها هر روز از آنجا به سمت پست های خود حرکت می کنند.

وی افزود: در حمله بیش از 30 نیروی اف سی کشته و زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1