خبر فوری

 
گفتگوی وزیر کشور پاکستان با وزیر دفاع ملی ترکیه در استانبول
کد خبر :295980042

13:45 1403/08/02


برچسب ها : استانبول, پاکستان و ترکیه, روابط تجاری, ژنرال یاشار گولر, سید محسن نقوی, نمایشگاه بین المللی, نمایشگاه بین المللی ساها, وزیر دفاع ترکیه, وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان, وزیر کشور پاکستان,

محسن نقوی وزیر کشور و مبارزه با مواد مخدر پاکستان در جریان سفر خود به ترکیه با یاشار گولر وزیر دفاع ملی این کشور دیدار و رایزنی کرد.


استانبول: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر کشور و مبارزه با مواد مخدر پاکستان در جریان سفر خود به ترکیه با یاشار گولر وزیر دفاع ملی این کشور دیدار و رایزنی کرد.

در این نشست مهم مقامات دو کشور بر اهمیت توسعه و تعمیق هرچه بیشتر همکاری های تجاری و راهبردی میان پاکستان و ترکیه تأکید و توافق کردند.

طرفین همچنین از روند رو به رشد روابط و تعاملات بین دو کشور ابراز خرسندی کردند و بر تعهد خود برای بررسی راه های مختلف جهت ارتقای همکاری در راستای منافع یکدیگر تاکید کردند.

در این بین همچنین در مورد افزایش صادرات گوشت از پاکستان گفتگو شد و مقام ترکی اطمینان داد که تمام حمایت های ممکن را برای صادرات گوشت از پاکستان ارائه می کند.

در مقابل نیز این پیشنهاد مورد استقبال وزیر کشور پاکستان قرار گرفت و گفت: ما از دولت ترکیه برای افزایش همکاری در زمینه های مختلف از جمله تجارت استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: برای ایجاد و توسعه همکاری های دوجانبه، تماس میان هیئت های متقابل ضروری است.

در پایان این نشست، محسن نقوی همچنین از تمهیدات عالی دولت ترکیه برای نمایشگاه بین المللی دفاع و هوافضای SAHA 2024 در استانبول قدردانی نمود و از وزیر دفاع ترکیه برای شرکت در نمایشگاه ایده در پاکستان دعوت کرد.

ارسال نظر

 
1