خبر فوری

 
 
"بلژیک به دنبال ارتقای بیشتر روابط خود با پاکستان است"
کد خبر :295584677

12:19 1403/02/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بلژیک, رئیس مجلس ملی پاکستان, روابط دو جانبه, سردار ایاز صادق, سفیر بلژیک,

در جریان دیدار چارلز دلوگان سفیر بلژیک با سردار ایاز صادق رئیس مجلس پاکستان در مورد روابط دو جانبه و امور مورد علاقه متقابل رایزنی انجام گرفت.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار چارلز دلوگان سفیر بلژیک با سردار ایاز صادق رئیس مجلس پاکستان در مورد روابط دو جانبه و امور مورد علاقه متقابل رایزنی انجام گرفت.

به گزارش بخش رسانه ای مجلس ملی پاکستان: سردار ایاز صادق در این نشست که در پارلمان پاکستان صورت گرفت، با اشاره به اینکه اسلام‌آباد خواستار توسعه بیشتر روابط دو جانبه از طریق افزایش همکاری ها در امور پارلمانی و اقتصادی می باشد، افزود: ارتقای سطح روابط پارلمانی، نقش اساسی در گسترش هماهنگی روابط فی‌مابین خواهد داشت.

وی ادامه داد: تبادل هیأت های پارلمانی در هر دو کشور فرصت هایی را برای نمایندگان پارلمان هر دو کشور فراهم می کند تا از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند و گروه های دوستی پارلمانی می توانند نقش مهمی در تقویت روابط دوجانبه ایفا کنند.

سردار ایاز صادق با برجسته سازی این موضوع که جهان با چالش های تغییرات اقلیمی مواجه است، بر ضرورت تلاش های دسته جمعی برای مقابله با این چالش تاکید کرد و افزود: پاکستان دارای فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، صنعت، زیرساخت و دیگر بخش های اقتصادی، است.

سفیر بلژیک اذعان داشت که کشورش به روابط دو جانبه با پاکستان اهمیت می دهد و به دنبال توسعه بیشتر این مناسبات است.

ارسال نظر

 
1