خبر فوری

 
 
رئیس سنای پاکستان: سفیر چین نقش ویژه‌ای در توسعه روابط اسلام آباد و پکن ایفا کرده است
کد خبر :295127208

09:53 1401/10/25


برچسب ها : آسیب دیدگان از سیل و خشکسالی, پاکستان و چین, پروژه سی پک, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر چین, سیل زدگان, محمد صادق سنجرانی, نونگ رونگ,

رئیس مجلس سنای پاکستان در جریان دیدار با سفیر چین از نقش ویژه وی در ارتقای روابط دوجانبه میان اسلام آباد و پکن تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس مجلس سنای پاکستان در جریان دیدار با سفیر چین از نقش ویژه وی در ارتقای روابط دوجانبه میان اسلام آباد و پکن تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان روز گذشته در مراسم ضیافت شام که به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد تدارک دیده شده بود با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.

سفیر چین و رئیس مجلس سنای پاکستان در این گفتگو پیرامون امور مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس مجلس سنای پاکستان طی اظهاراتی در این گفتگو با اشاره به روابط بی نظیر دوستانه میان پاکستان و چین عنوان داشت: دوستی دو کشور پاکستان و چین در دنیا مثال زدنی است و هر دو کشور با هرگونه مخاطره و چالش به صورت مشترک به مقابله پرداختند.

وی افزود: روابط دو کشور مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل است و چین همواره در برهه‌های دشوار پاکستان را همراهی نموده است، پروژه کریدور اقتصادی پاکستان چین هدیه از سوی چین برای مردم پاکستان است و ما قدردان نقش فعال این کشور در امدادرسانی و احیای مناطق آسیب دیده در سیل اخیر هستیم. مردم پاکستان از دولت و ملت چین برای ارسال کمک‌های سخاوتمندانه تقدیر می‌کنند.

نونگ رونگ سفیر چین نیز در این دیدار عنوان داشت: دولت و مردم چین نسبت به روابط دوستانه و همیشگی خود با پاکستان افتخار می‌ورزند، چین به همکاری‌های خود برای توسعه پاکستان ادامه خواهد داد.

وی افزود: دو کشور حمایت‌های خود از مواضع یکدیگر در امور منطقه‌ای و مجامع جهانی را تداوم خواهند داد.

ارسال نظر

 
1