خبر فوری

 
نخست وزیر موقت پاکستان در سفر خود به کویت درگذشت امیر کویت را تسلیت گفت
کد خبر :289586863

12:46 1402/09/28


برچسب ها : امیر کویت, انوار الحق کاکر, پاکستان و کویت, تسلیت, مشعل الاحمد الجابر الصباح, نخست وزیر پاکستان,

انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت امیر کویت روز گذشته 27 آذر (18 دسامبر) برای سفری یک روزه عازم این کشور شد.


کویت: به گزارش راز نیوز | انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت امیر کویت روز گذشته 27 آذر (18 دسامبر) برای سفری یک روزه عازم این کشور شد.

وی در این سفر با مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر جدید کویت دیدار کرد و از طرف مردم و دولت پاکستان درگذشت نواف الاحمد الجابر الصباح امیر فقید کویت را به ایشان تسلیت گفت.

وی افزود: ملت پاکستان در این ساعت غم و اندوه در کنار برادران کویتی خود ایستاده است؛ با فقدان نواف الاحمد الجابر الصباح، دولت کویت رهبری را از دست داد که با چشم انداز خود کویت را به کشوری مرفه تبدیل کرد و همچنین از ایشان همواره به عنوان خیرخواه و دوست پاکستان یاد خواهد شد.

انوار الحق کاکر همچنین در پایان عرایض خود به نقش نواف الاحمد الجابر الصباح امیر فقید کویت در ارتقای روابط دوجانبه بین دو کشور برادر اشاره کرد.

در همین بین شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح از رهبری، دولت و مردم پاکستان به دلیل ابراز همبستگی با مردم کویت در این ساعت اندوه، تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین بر عزم خود برای تقویت بیشتر روابط میان پاکستان و کویت و ارتقای بیشتر همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1