خبر فوری

 
 
دستگیری 13 تروریست در عملیات مختلف دایره مبارزه با تروریسم در سطح ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :28724074

13:08 1402/07/01


برچسب ها : باول نگر, بهاولپور, پلیس پنجاب, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, راولپندی, شهرستان اتک, لاهور,

طی عملیات مختلف نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در سطح ایالت پنجاب پاکستان 13 تروریست وابسته به گروه‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مختلف نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در سطح ایالت پنجاب پاکستان 13 تروریست وابسته به گروه‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این عملیات ها در شهرستان‌های لاهور، اتک، بهاولنگر، جهلم، بهاولپور، شیخوپوره و راولپندی صورت گرفت.

وی افزود: از تروریست‌های دستگیر شده مقادیری مواد منفجره، تعداد 29 عدد چاشنی انفجاری، چند دستگاه تلفن همراه، چند قبضه اسلحه به همراه مهمات و مبالغی پول نقش کشف و ضبط گردید.

اسامی هشت تن از افراد دستگیر شده به این شرح اعلام شده است: خورشید، رشید، عرفان، لقمان، وحید، رضوان، عامر و واجد.

به گفته سخنگوی سی تی دی، این تروریست‌ها در حال طرح ریزی عملیات تروریستی برای هدف قرار دادن ادارات دولتی و تأسیسات مهم بودند که با اقدام به هنگام نیروهای مبارزه با تروریسم نافرجام گذاشته شد.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم گفت: طی هفته جاری تعداد 625 عملیات مشترک در سطح ایالت پنجاب صورت گرفت و 105 فرد مظنون در این عملیات ها دستگیر شدند، در این عملیات تعداد 27 هزار و 229 نفر نیز مورد پرس و جو قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1