خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حمله به مرکز نیروی مبارزه با مواد مخدر پلیس در کویته را بر عهده می گیریم
کد خبر :280317604

14:38 1402/08/05


برچسب ها : جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان مبارزه با مواد مخدر, سرگرد گهرام بلوچ, شال, گروه های مسلح بلوچ, نارنجک, کویته,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف مسئولیت حمله به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر در منطقه شال شهر کویته را بر عهده گرفت.


کویته: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف مسئولیت حمله به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر در منطقه شال شهر کویته را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما ساعت 7 شامگاه روز چهارشنبه کلانتری پلیس مبارزه با مواد مخدر واقع در محله عارف گلی در منطقه سریاب شال کویته را هدف حمله نارنجکی قرار دادند.

وی افزود: در این حمله نیروهای مبارزه با مواد مخدر که به صورت مستقیم تحت امر ارتش پاکستان فعالیت می‌کنند هدف حمله ما قرار گرفتند، این نهاد به جای مقابله با مواد مخدر در منطقه با فریب سازمان‌های بین‌المللی و نقض آشکار منشور اصلی خود در راستای حفظ منافع ارتش پاکستان فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش پاکستان نقش کلیدی و مؤثر در گسترش مواد مخدر در بلوچستان دارد، نهاد مبارزه با مواد مخدر تنها برای فریب جهانیان و در نتیجه فشارهای کنوانسیون کنترل مواد مخدر سازمان ملل متحد بر پاکستان در سال 1973 میلادی تاسیس و راه اندازی شده است و در واقع این نهاد تامین و حفظ منافع افسران عالی رتبه ارتش که در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت می‌کنند را بر عهده دارد و این نهاد هرگز نتوانست به صورت مستقل عمل کند.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی باید از مشارکت و همکاری با ارتش اشغالگر پاکستان و نهادهای وابسته به آن که اسناد نقش آنان در فروش مواد مخدر موجود است خودداری نمایند.

وی در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. بی ال اف هیچ نیروی مسلحی را بر سرزمین خود برنخواهد تابید، این حملات تا زمان آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1