خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو فرد بلوچ از گوادر و پنجگور به دست نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :279530138

15:24 1402/05/14


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در ادامه اقدامات ارتش پاکستان علیه شهروندان بلوچ دو نفر از مناطق گوادر و پنجگور ایالت بلوچستان به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در ادامه اقدامات ارتش پاکستان علیه شهروندان بلوچ دو نفر از مناطق گوادر و پنجگور ایالت بلوچستان به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دوشنبه هفته گذشته مورخه 9 مرداد ماه یک جوان بلوچ به نام نثار فرزند کریم بخش از اهالی منطقه کلاهو بخش تمپ را از نزدیکی هتل روئل بندر گوادر ربودند که تاکنون در بند سرویس‌های اطلاعاتی قرار دارد.

همچنین در یک عملیات جداگانه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در روز پنجشنبه مورخه 12 مرداد ماه یک فرد بلوچ به نام اشرف فرزند حاجی اسماعیل ساکن منطقه نوکجو از توابع بخش مشکه شهرستان آواران را در مسیر بازار پنجگور دستگیر کردند.

گفتنی است اشرف پیش از این در سال 2020 میلادی نیز به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده و پس از تحمل یک سال اسارت، از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1