خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت قتل دو جاسوس در قلات و پنجگور را بر عهده می گیریم
کد خبر :279400225

10:40 1403/03/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان استخبارات نظامی, سازمان اطلاعات پاکستان, شهرستان پنجگور, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای از قتل 2 جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان های قلات و پنجگور خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای از قتل 2 جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در شهرستان های قلات و پنجگور خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما دو جاسوس وابسته به سازمان استخبارات نظامی و سازمان اطلاعات پاکستان شامل حمیدالله فرزند اختر را در میدان قلم پنجگور و حمزه را در محله دور واقع در منطقه شور پارود به هلاکت رسانده و تمامی وسایل آنها را ضبط نمودند.

وی خاطرنشان کرد: حمید الله پیش از این از فدائیان بلوچ بود، اما بعدها با تسلیم شدن مقابل ارتش پاکستان به خدمت دایره مبارزه با تروریسم که تحت حمایت سازمان استخبارات نظامی و سازمان اطلاعات پاکستان قرار دارد درآمد. این خائن ملی علاوه بر آنکه به عنصر مهم دشمن علیه فدائیان بلوچ تبدیل شده بود در جرایم اجتماعی مختلف نیز فعالیت داشت.

وی افزود: برای سر به نیست کردن وی یک تیم ویژه تشکیل گردید که فعالیت های این خائن ملی را به صورت دقیق تحت نظر داشت، 4 ژوئن به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور وی عملیاتی صورت گرفت و او به قتل رسید.

سخنگوی بی ال اف عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات جداگانه فردی به نام حمزه دست راست سرکرده جوخه مرگ به نام حبیب الله مردان شهی را در منطقه شور پارود شهرستان قلات به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی گفت: این فرد برای حبیب الله مردان شهی سرکرده یکی از جوخه های مرگ و دست راست علی حیدر محمد حسنی فعالیت می کرد، او در جرایم اجتماعی مختلف در مناطق خاران و قلات و نیز شهادت فدائیان بلوچ شهید شمس بلوچ، شهید دکتر شعیب، و ظفر بلوچ به صورت مستقیم نقش داشت.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه این بیانیه عنوان داشت: حمزه در جرایمی همچون ربودن افراد و تحویل آنها به ارتش پاکستان نیز مشارکت داشت، فدائیان بلوچ ما پس از مدارک مستند از جرایم وی تصمیم به قتل او گرفتند و در تاریخ 5 ژوئن او را به قتل رسانده و تمامی وسایل او را به غنیمت گرفتند.

وی تصریح کرد: بی ال اف مسئولیت قتل این مجرمان ملی را بر عهده می گیرد. مجرمان به سزای اعمال خود رسیدند. ما به تمامی عناصری که علیه نهضت ملی بلوچ فعالیت دارند هشدار می دهیم که از فعالیتهای خود خودداری نمایند، در غیر این صورت به وضعیتی دچار خواهند شد که باعث شرمندگی نسل های آینده خود خواهند شد.

ارسال نظر

 
1