خبر فوری

 
بازداشت 2 تروریست در شهر لارکانه پاکستان
کد خبر :279267217

15:30 1403/05/20


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ایالت سند, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, جشن آزادی پاکستان, خنثی سازی عملیات تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, لارکانه,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت سند از دستگیری 2 تروریست و خنثی سازی طرح تروریستی در سالروز جشن استقلال پاکستان در شهر لارکانه این ایالت خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت سند از دستگیری 2 تروریست و خنثی سازی طرح تروریستی در سالروز جشن استقلال پاکستان در شهر لارکانه این ایالت خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با همکاری نهادهای اطلاعاتی موفق شدند طی عملیاتی در شهر لارکانه ایالت سند 2 عضو گروه تجزیه طلب سند موسوم به ارتش انقلابی سند(SRA) به نام های جمیل شیخ و صلاح الدین جتوئی را دستگیر نمایند.

به گفته سید اصفر شاه رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست ها در حال طرح ریزی عملیات تروریستی در مراسم مرکزی جشن استقلال پاکستان و نیز زندان شهر بودند که با اقدام به هنگام نیروهای امنیتی نافرجام گذاشته شد.

وی افزود: این تروریست ها 2 ماه قبل دفتر افسر ارشد پلیس را با نارنجک هدف قرار داده بودند. از این تروریست ها مقدار 350 گرم مواد منفجره، 6 چاشنی انفجاری، یک نارنجک، فیوز ایمنی و پودر سیاه کشف و ضبط گردید.

وی خاطرنشان کرد: افراد بازداشت شده به مدت 15 روز در شهر قندهار افغانستان تحت آموزش های نظامی قرار گرفته اند.

ارسال نظر

 
1