خبر فوری

 
حملات شبه نظامیان بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در مستونگ و خاران
کد خبر :277431176

11:04 1403/06/11


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت حملات در مستونگ و خاران را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت حملات در مستونگ و خاران را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: شبه نظامیان ساعت 19 شامگاه 8 شهریور پایگاه نیروهای سپاه مرزی FC در منطقه تلخ کاوی شهرستان مستونگ را با خمپاره انداز ها و دیگر سلاح های سنگین و مدرن هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات جانی و مالی به دشمن شد.

وی افزود: هرچند نیروهای پاکستان پس از این حمله دیوانه وار خمپاره شلیک کرده و به اطراف تیراندازی کردند اما نیروهای ما موفق شدند به سلامت از محل خارج شوند.

سخنگو اذعان داشت که در یک عملیاتی دیگر، ساعت 14 ظهر شنبه خودروی نظامی را در نزدیکی میدان چیف واقع در بازار شهر خاران با نارنجک دستی مورد حمله قرار دادیم که یک نظامی کشته و دو تن زخمی شدند.

گهرام بلوچ اظهار کرد که دشمن شکست خورده همچون گذشته دیوانه وار به اطراف تیراندازی کرد که موجب زخمی شدن یک عابر و وارد آمدن خسارت به خودروهای اطراف شد.

وی با اشاره به اینکه جبهه آزادی بخش بلوچستان با استراتژی عالی جنگی خود در حال هدف قرار دادن نیروهای ارتش اشغالگر در سراسر ایالت بلوچستان می باشد، افزود: این امر باعث می شود دشمن دچار اختلالات روانی و ترس برای بروز خشم خود به سمت مردم غیرنظامی شلیک کند.

ارسال نظر

 
1