خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری محور گفتگوی فرماندار ایالت سند و سرکنسول آمریکا
کد خبر :276973288

17:48 1402/05/02


برچسب ها : آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده, پاکستان و آمریکا, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سرکنسول آمریکا, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری,

نیکول تریوت سرکنسول ایالات متحده آمریکا در کراچی با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیکول تریوت سرکنسول ایالات متحده آمریکا در کراچی با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند دیدار کرد.

در این بین در مورد مناسبات مشترک دوجانبه، فرصت های سرمایه گذاری در ایالت سند، پروژه های آژانس توسعه بین المللی ایالات متحدهUSAID و ابتکار برنامه IT فرمانداری گفتگو شد.

فرماندار ایالت سند در این دیدار با بیان اینکه دیپلماسی در توسعه مناسبات دوجانبه مفید واقع شده است، گفت: آژانس توسعه بین المللی آمریکا خدمات ارزنده ای در ایالت انجام می دهد و این آژانس تسهیلات عالی به ویژه در بخش های بهداشت و آموزش به مردم ارائه می دهد.

وی تصریح داشت که سرمایه گذاری آمریکا در زمینه اشتغال و فقرزدایی کمک می کند، دوره های فناوری اطلاعات برای استقلال مالی جوانان راه اندازی شده است.

سرکنسول آمریکا در این دیدار گفت: سرمایه گذاران آمریکایی علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش های مختلف هستند، اقدامات رفاهی از جمله برنامه آموزشی IT فرمانداری سند مثال زدنی است.

ارسال نظر

 
1