خبر فوری

 

ریاض: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان گفت: روابط اقتصادی پاکستان و عربستان سعودی وارد دوره جدیدی شده است.

نخست وزیر پاکستان این بیانات را در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد و در دیدار با ماجد بن عبدالله القصبی وزیر تجارت عربستان سعودی مطرح کرد و گفت: در روزهای آینده اقدامات زیادی برای افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور انجام خواهد شد.

وی همچنین نقش پاکستانی ها در توسعه و شکوفایی عربستان سعودی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری در پاکستان نقش خود را به طور کامل در زمینه ترویج سرمایه گذاری خارجی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران، ایفا می کند.

در همین حال، ماجد بن عبدالله القصبی وزیر تجارت عربستان گفت: طبق دستورات صریح محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان، پاکستان اولویت سرمایه گذاری و تجارت ماست و به همین مناسبت هیئتی از جامعه تجاری و سرمایه گذاران سعودی به زودی به پاکستان سفر می کند.

وی خاطر نشان کرد: طی یک تا یک و نیم سال آینده، اهدافی در نظر گرفته شده است که روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور را به اوج خود برساند.

وزیر تجارت عربستان در پایان این نشست گفت: بایستی احساسات دوستی میان عربستان و پاکستان در میان جوانان و نسل جدید هر دو کشور برجسته شود.

ارسال نظر

 
1