خبر فوری

 
 
کشته شدن یک نیروی مسلح بلوچ طی درگیری با نیروهای امنیتی در تربت
کد خبر :276673169

10:40 1403/03/21


برچسب ها : BLF, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, درگیری مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

یکی از نیروهای مسلح گروه تجزیه طلب بلوچ طی درگیری با جوخه مرگ از نیروهای زیر مجموعه ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان، کشته شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یکی از نیروهای مسلح گروه تجزیه طلب بلوچ طی درگیری با جوخه مرگ از نیروهای زیر مجموعه ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان، کشته شد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با اذعان به کشته شدن یکی از نیروهای مسلح این سازمان در درگیری با ارتش پاکستان، گفت: دو تن از سرمچار های سازمان برای انجام کاری در حال عبور از منطقه مرمر واقع در شهر تربت شهرستان کیچ بودند که ساعت 18 روز جمعه (18 خرداد) با نیروهای جوخه مرگ، از نیرو های شبه نظامی تحت مدیریت ارتش پاکستان درگیر شدند.

وی افزود: سرمچار محمود ملقب به مهروان طی درگیری با عناصر دشمن برای شکستن حصار، به شهادت رسید درحالیکه همرزم وی با شکستن محاصره موفق به فرار شد و با نشان دادن بهترین تاکتیک های چریکی، اسلحه و تجهیزات شهید را نیز به همراه خود برد.

سخنگو با بیان اینکه سرمچار محمود ملقب به مهروان فرزند میجر مولابخش ساکن بسادیگ دشت از سال 2012 میلادی برای دستیابی به آزادی ملی با جبهه آزادی بخش بلوچستان وابسته بود، گفت: وی در جبهه های مهمی طی درگیری با دشمن، جرأت، شجاعت و بهترین تاکتیک های چریکی را از خود نشان داد. وی از وابستگان نزدیک سرمچار شهید ناکو عیسی معروف به ناکو شبیرا، شهید سمیر ملقب به سوگات، شهید ثنا معروف به سوگات و شهید جعفر ملقب به ثنا ، بود.

سخنگوی سازمان تجزیه طلب در ادامه خاطر نشان کرد که تمامی عناصر جوخه مرگ شناسایی شده اند و به زودی به مجازات اعمالشان خواهند رسید. دشمنان فعال علیه جنبش ملی آزادی تحت هیچ شرایطی بخشیده نخواهند شد.

وی تاکید کرد که ما برای دستیابی به آرزوی سرزمین بلوچستان آزاد و به سرانجام رساندن ماموریت شهید، مصمم هستیم.

ارسال نظر

 
1