خبر فوری

 
کراچی: عنصر صهیونیستی-پاکستانی مورد تهدید واقع شد
کد خبر :276281990

16:51 1403/07/15


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, تیراندازی, حمله مسلحانه, رئیس جمهور رژیم صهیونیستی, رژیم صهیونیستی, سوء قصد, فلسطیین, فیشل بن خلد, کراچی, یهود,

فیشل بن خلد شهروند پاکستانی یهودی تبار و از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی اواخر ماه گذشته میلادی در شهر کراچی پاکستان مورد سوء قصد قرار گرفت، اما از آن جان سالم به در برد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| فیشل بن خلد شهروند پاکستانی یهودی تبار و از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی اواخر ماه گذشته میلادی در شهر کراچی پاکستان مورد سوء قصد قرار گرفت، اما از آن جان سالم به در برد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این تبعه پاکستانی یهودی مذهب چندی پیش با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر از بروز یک تهدید امنیتی برای خود خبر داد و گفت: فعلا توضیحات بیشتر در این باره را مطرح نمی کنم.

وی همچنین افزود: امیدوارم نهادهای امنیتی و قانون گذار اقدامات قاطع و فوری را در این باره انجام دهند.

علی رغم آنکه فیشل بن خلد از ارائه توضیحات در خصوص نوعیت تهدید امنیتی که برای او به وجود آمده خودداری نمود، اما برخی از صفحات کاربری در شبکه توییتر اعلام نموده اند که وی ماه گذشته میلادی(سپتامبر) در شهر کراچی پاکستان هدف یک حمله مسلحانه اما نافرجام قرار گرفته است.

از سوی دیگر یک صفحه کاربری منتسب به گروه افراط گرای سنی موسوم به تحریک لبیک پاکستان(TLP) طی پیامی مدعی شد فیشل بن خلد در مقابل منزلش با شلیک چند گلوله جعلی مورد تهدید واقع شد.

این صفحه کاربری در یک پیام تهدیدآمیز خطاب به فیشل بن خلد گفت: دولت اسرائیل هیچ جایی در پاکستان ندارد و حامی و عنصر وابسته به این دولت باید بداند در صورتی که از فعالیت های خود کناره کشی نکند به سزای اعمالش خواهد رسید.

فیشل بن خلد کیست؟

فیشل بن خلد شهروند پاکستانی پیرو مذهب یهود است که نامش به عنوان اولین تبعه پاکستانی که توانسته است با مجوز رسمی وزارت امور خارجه پاکستان به سرزمین های اشغالی سفر کند ثبت شده است.

وی در جریان این سفر که به همراه هیئتی از شخصیت ها و فعالان سیاسی و مدنی انجام گرفت، با اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات عالی رتبه این رژیم به صورت رسمی دیدار نمود.

بخوانید: حواشی تبادلات تجاری و عادی سازی روابط میان پاکستان و اسرائیل

فیشل پس از این سفر خود بدون هیچ واهمه ای از واکنش احتمالی جریانات سیاسی و مردمی پاکستان، به انتشار تصاویر دیدارهای خود با مقامات رژیم صهیونیستی پرداخت و صراحتا اعلام نمود که سعی دارد با صادرات عمده ای از محصولات پاکستانی آغازگر روابط تجاری میان پاکستان و دولت جعلی رژیم صهیونیستی باشد.

وی در بخشی از گفتگوی اختصاصی با رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه انتخاب دین یهودیت گفت: این یک امری پیچیده است، اما شرایط به گونه ای پیش رفت که این امر صورت گرفت. من به دنبال معنویت بودم و آن را در یهود یافتم، من خدا را برای اتفاقات خوبی که برایم رقم زده است شکر می گویم.

وی در ادامه افزود: من علنا یک صهیونیست و حامی اسرائیل هستم. از همه مهم­تر من پاکستان را دوست دارم و بر همین اساس به عنوان یک صهیونیست پاکستانی خواهان روابط خوب میان این دو کشور خواهر هستم.

ارسال نظر

 
1