خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مبارز مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت انفجارهای روز گذشته در منطقه دکی ایالت بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما امروز 2 خودروی متعلق غارت منابع بلوچ و ارتش پاکستانی و جوخه‌های مرگ را در منطقه دکی به وسیله بمب هدف قرار دادند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ که خودرو حامل املاح معدنی را در منطقه دکی به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن خساراتی به خودروی مذکور شد.

وی تصریح کرد: 2 دستگاه خودروی متعلق به دایره مبارزه با تروریسم و جوخه‌های مرگ که در محل انفجار حاضر شده بودند در دومین انفجار مورد هدف قرار گرفتند که در نتیجه آن یک عضو دایره مبارزه با تروریسم کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند، در حالی که اعضای جوخه‌های مرگ نیز دچار تلفات شدند.

جیئند بلوچ با بیان اینکه ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد خاطرنشان کرد: بی ال ای در بیانیه 30 آوریل خود صراحتاً هشدار داده بود کاسه لیسان محلی و خود فروخته دشمن چنانچه علیه فدائیان بلوچ و منافع ملی بلوچ در کنار دشمن حضور یابند هدف شدیدترین نوع حملات ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1