خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان: با آگاهی به چالش‌های پیش رو، نسبت به دفاع از تمامیت ارضی خود آماده هستیم
کد خبر :274644490

15:35 1402/09/11


برچسب ها : باولپور, بهاولپور, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان,

فرمانده ارتش پاکستان در جریان بازدید از رزمایش میدانی نیروهای سپاه بهاولپور ارتش پاکستان اظهار داشت: اما ضمن آگاه بودن از تمامی چالش‌های پیش رو همواره برای دفاع از مرزهای خود آماده هستیم.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان در جریان بازدید از رزمایش میدانی نیروهای سپاه بهاولپور ارتش پاکستان اظهار داشت: اما ضمن آگاه بودن از تمامی چالش‌های پیش رو همواره برای دفاع از مرزهای خود آماده هستیم.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر احمد رئیس ستاد کل ارتش پاکستان امروز شنبه با سفر به بخش خیرپور تامیوالی از توابع شهرستان بهاولپور ایالت پنجاب از رزمایش میدانی نیروهای سپاه بهاولپور بازدید نمود.

در جریان این بازدید گزارشی از رزمایش میدانی نیروهای سپاه بهاولپور به ژنرال عاصم منیر ارائه گردید و فرمانده ارتش پاکستان با نیروهای حاضر در این رزمایش گفتگو نمود، وی در گفتگو با این نیروها به آنان توصیه نمود با تمام شور و اشتیاق برای خدمت به ملت تلاش کنند.

وی اظهار داشت: ان شاء الله با حمایت مردم تمامی دشمنان نیروهای مسلح پاکستان را شکست خواهیم داد.

به گزارش ISPR، ژنرال سید عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش همچنین در این بازدید از تیپ زرهی، پیاده مکانیزه، توپخانه، پدافند هوایی و موشک‌های هدایت شونده ضد تانک دیدن نمود.

ارسال نظر

 
1