خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت قتل دو جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :263931065

11:03 1402/06/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو تن از عناصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو تن از عناصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال اف مورخه 18 سپتامبر(27 شهریور ماه) طی یک عملیات اطلاعاتی در منطقه آپسر شهر تربت یک عنصر مهم ارتش اشغالگر و فروشنده مواد مخدر به نام عبدالرشید فرزند آدم ساکن منطقه بلور شهر کولواه را هدف تیراندازی قرار داده و به هلاکت رساندند، وی از مدت‌های طولانی به دستور ارتش پاکستان در لشکر کشی نیروهای نظامی در تربت به ویژه در کولواه همکاری داشت.

وی گفت: عبدالرشید در حملات پهپادی علیه اعضای سازمان ما در مورخه 12 مه(22 اردیبهشت) و شهادت آنان نقش محوری داشت، وی با همکاری یک کاسب ساکن منطقه جت کولواه به نام شاکر اقدام به نصب دستگاه‌های رهگیری در وسایل اعضای سازمان نموده و به ارتش پاکستان در رهگیری محل حضور آنان کمک کرده است. تمامی شواهد و مستندات آن در نزد سازمان ما محفوظ است و در صورت نیاز این اسناد برای آگاهی بخش به مردم ارائه خواهد شد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: عبدالرشید به منظور کسب حمایت ارتش پاکستان در فعالیت فروش مواد مخدر خود به عنصر دشمن علیه منافع ملی بلوچ تبدیل گشت و به جاسوسی نهضت ملی بلوچ مشغول شد.

وی گفت: در مورخه 13 سپتامبر(22 شهریور) نیز فدائیان بلوچ ما در یک عملیات جداگانه اطلاعاتی یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان به نام اشرف فرزند گاجیان ساکن منطقه توبه سکن را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌های صورت گرفته اعتراف نموده است در عملیات های ارتش پاکستان در مناطق گچک، سولیر و راغه به صورت مستقیم مشارکت داشت و چندین مرتبه در مناطق مذکور در افشای مسیر تردد اعضای سازمان و نیز ایجاد مراکز ایست و بازرسی در این مسیرها حضور داشت. پس از اعتراف این مجرم ملی به جرایم خود دادگاه سازمانی وی را به سزای مرگ محکوم کرد.

سرگرد گهرام بلوچ ابراز داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان از ملت بلوچ درخواست می‌کند از مشارکت در توطئه این دسته از عناصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان خودداری نمایند، این افراد در پوشش انسان دوستانه و برای مبالغی ناچیز از افراد بی گناه و ساده لوح برای تقویت اهداف نظام پاکستان استفاده می‌کنند.

وی گفت: ما به تمامی عناصر وابسته به نهادهای امنیتی و اعضای جوخه‌های مرگ هشدار می‌دهیم که جزئیات کامل و مفصل تمامی فعالیت‌های آنان در طرح‌های ضد نهضت ملی بلوچ در نزد سازمان موجود است، جبهه آزادی بخش بلوچستان بر اساس اطلاعات و گزارش‌های گردآوری شده اقدام به صدور هشدار برای توقف فعالیت‌ها می‌کند.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل این دو مجرم ملی را بر عهده می‌گیرد و به تمامی عناصری که علیه ملت، جامعه و نهضت ملی بلوچ فعالیت می‌کنند هشدار می‌دهد که از اقدامات خود خودداری نمایند، بی ال اف بر اساس منافع ملی بلوچ به ارزیابی و رصد این‌گونه عناصر ادامه خواهد داد و آنان را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

ارسال نظر

 
1