خبر فوری

 
هلاکت سه عنصر تروریستی طی عملیات اطلاعاتی ارتش پاکستان در وزیرستان
کد خبر :263014599

20:07 1403/05/26


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, هلاکت, هلاکت تروریست ها, وزیرستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

بر اثر تیراندازی و تبادل آتش میان ارتش پاکستان و گروه تروریستی تحریک طالبان در شهرستان وزیرستان شمالی، 3 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | بر اثر تیراندازی و تبادل آتش میان ارتش پاکستان و گروه تروریستی تحریک طالبان در شهرستان وزیرستان شمالی، 3 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی پاکستان با اطلاع از حضور عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در منطقه، عملیاتی را در منطقه زرمک شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا آغاز کردند.

در نتیجه این عملیات اطلاعاتی و در جریان تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و اشرار، 3 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیده و یک تن دیگر از آنها مجروح گردید.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، از تروریست های به هلاکت رسیده مقدار قابل توجهی اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: اقدامات ارتش برای از بین بردن عناصر بیگانه در منطقه در حال انجام است و نیروهای امنیتی مصمم هستند تا بلای تروریسم را از کشور ریشه کن کنند.

 

ارسال نظر

 
1