خبر فوری

 
انفجار در 5 نقطه دیگر از ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :259830439

16:55 1402/11/13


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انتخابات پارلمانی, انفجار بمب, پارلمان پاکستان, پلیس ایالت بلوچستان, جیوانی, شهر تربت, شهرستان گوادر, شهرستان کیچ, کویته,

با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات عمومی در پاکستان، انفجار در نقاط مختلف ایالت بلوچستان تشدید یافته است و امروز جمعه نیز ما شاهد ناآرامی گسترده در سطح این ایالت بودیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات عمومی در پاکستان، انفجار در نقاط مختلف ایالت بلوچستان تشدید یافته است و امروز جمعه نیز ما شاهد ناآرامی گسترده در سطح این ایالت بودیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انفجار صبح امروز در نزدیکی جاده کمربندی شرقی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان زخمی شدن دست کم 3 نفر را به همراه داشت، گفته می‌شود این انفجار در دفتر انتخاباتی جنبش موسوم به اولسی مظلوم رخ داد.

مجروحان این حادثه بلافاصله توسط تیم‌های امدادرسانی به بیمارستان منتقل شدند.

حوالی ساعت 9:30 شب گذشته نیز نیروهای ارتش پاکستانی در نزدیکی منطقه سامی کلات در شهر تربت هدف حمله عناصرناشناس قرار گرفتند.

منابع محلی از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجارهای متعدد در منطقه خبر دادند.

ظهر امروز نیز منزل رحمت صالح نامزد انتخاباتی مجلس ایالتی و رئیس ایالتی حزب ملی واقع در منطقه چتکان شهرستان پنجگور هدف حمله نارنجکی قرار گرفت، جزئیات مربوط به تلفات این حمله منتشر نشده است.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهر خاران حکایت از آن دارد که دو بمب ساعتی در مقابل کمپین انتخاباتی اعجاز سنجرانی نامزد حوزه انتخابی NA260 و دفتر معاون کمیسر شهر خاران کار گذاشته شده بود که منفجر نشد.

پلیس، نیروهای سپاه مرزی، لیویز و تیم خنثی سازی بمب بلافاصله در محل کشف بمب حاضر شده و هر 2 بمب کشف شده را خنثی نمودند.

همچنین گزارش‌های دریافتی از شهرستان قلات ایالت بلوچستان نیز حکایت از به آتش کشیده شدن شبانه دو دفتر انتخاباتی متعلق به حزب مردم پاکستان دارد.

علاوه بر این ساختمان یک مدرسه واقع در شهر جیوانی از توابع شهرستان گوادر که برای برگزاری روند رأی گیری اختصاص داده شده بود نیز منفجر گردید.

ارسال نظر

 
1