خبر فوری

 
تهدید داعش به انجام حملات تروریستی علیه احزاب سیاسی فعال در عرصه انتخاباتی پاکستان
کد خبر :258064268

11:20 1402/11/03


برچسب ها : اعلامیه, انتخابات پارلمانی, تروریست های داعش, تهدید, جمعیت علماء اسلام (ف), داعش, داعش خراسان, دولت اسلامی عراق و شام, نفوذ داعش در پاکستان,

گروه تروریستی داعش با الصاق اعلامیه به دیوار در نقاط مختلف پاکستان، احزاب سیاسی این کشور به ویژه حزب جمعیت علمای اسلام(JUI-F) را به انجام حملات تروریستی به دلیل مشارکت در انتخابات پاکستان تهدید نمود.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی داعش با الصاق اعلامیه به دیوار در نقاط مختلف پاکستان، احزاب سیاسی این کشور به ویژه حزب جمعیت علمای اسلام(JUI-F) را به انجام حملات تروریستی به دلیل مشارکت در انتخابات پاکستان تهدید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هم‌زمان با آغاز کارزار انتخاباتی توسط احزاب سیاسی پاکستان برای جذب مردم به مشارکت در انتخابات پارلمان‌های ملی و محلی، اعلامیه‌ای با عنوان «اطلاع و هشدار فوری به مسلمانان» از سوی دولت اسلامی ولایت پاکستان(ISPP) در شهرهای مختلف پاکستان نصب شده است.

در این اعلامیه به مردم، رهبران مذهبی و اعضای احزاب سیاسی هشدار داده شده است از مشارکت در عرصه انتخاباتی پاکستان خودداری نموده و در صورت سرپیچی از توصیه‌های ابلاغی مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده خود این افراد خواهد بود.

متن بیانیه مذکور به این شرح است:

حاکمیت کنونی و احزاب جمهوری خواه به اصطلاح مذهبی، حق را با باطل آمیخته و به مسلمانان ارائه کرده‌اند، این طاغوتی‌ها از یک سو مدعی اسلام هستند و از سوی دیگر با کناره گیری از اسلام مشغول حمایت و چاپلوسی از نظام‌های کفر هستند و نظام جمهوری را نیز اسلام تصور می‌کنند، در حالی که نظام جمهوری در مقایسه با اسلام نظام سرتاسر کفر است.

یکی از این احزاب مرتد جمعیت علمای اسلام نام دارد که آشکارا مدعی جمهوریت است و به صورت عملی نیز قائل به قوانین کفرآمیز انگلیسی در پاکستان است، حتی از این قوانین دفاع نیز می‌کند، این گروه نه تنها یک حزب سیاسی است؛ بلکه همواره در تمامی جنایت‌های ارتش ناپاک و مرتد شریک بود، خواه پاکستان باشد یا افغانستان به ویژه در مناطق کنر و ننگرهار دستان این گروه به عنوان یک حزب به خون مجاهدان رنگین است، حتی در قتل پیرمردان، زنان و کودکان آنان نیز شریک هستند، زیرا آنها در قالب‌های مختلف توافقنامه، زبانی و یا عملی از نبرد مرتدین(ارتش پاکستان) علیه مجاهدان در صف اول حضور داشتند.

بر این اساس این حزب و تمامی دیگر مرتدین جمهوری خواه در هر جایی در اهداف ما قرار دارند، بنابراین ما به علما و مردم به صورت فوری اطلاع می‌دهیم که از تمامی این احزاب جمهوری خواه، علمای منحرف و مدعیان دموکراسی دوری اختیار کرده و عزیزان، شاگردان و تمامی اقوام و خویشاوندان خود را از شرکت در نشست‌ها، محافل و تجمعات آنها منع کنند تا در آینده هیچ آسیبی به آنها در حملات ما نرسد.

ما همچنین اعلام می‌کنیم که دولت اسلامیه با یک فرد، حزب و یا گروه خاصی سر جنگ ندارد بلکه نبرد ما علیه تمامی نظام‌های کفر مثلاً نظام دموکراسی و طاغوتی است؛ بنابراین تمامی کسانی در ترویج و دفاع از این نظام‌ها فعالیت می‌کنند؛ مثلاً ارتش، پلیس، نهادهای امنیتی و یا دیگر سازمان‌های کافر، اعضای احزاب جمهوری خواه و افراد مرتدی که برای آنها جاسوسی می‌کنند.

بنابراین، این افراد در اهداف ویژه مجاهدان ما قرار خواهند داشت و به زودی به سزای اعمال بدشان خواهند رسید به اذن خداوند متعال. اما آن افراد و یا سازمان‌هایی که بیش از دیگران در نبرد علیه مجاهدان و جاسوسی آنها پیشرو هستند، پیش از همه مورد هدف ما قرار خواهند گرفت.

ما از مسلمانان درخواست می‌کنیم نظام مسلط شده جمهوری غربی صلیبی، محافظان آن، قانون‌گذاران، نهادهای امنیتی، عناصر و تمامی جاسوسان وابسته به آن را به صورت کامل تحریم نموده و از هرگونه همکاری با این مرتدین خودداری نمایند، زیرا سعادت دنیا و آخرت شما در این امر نهفته است.

ارسال نظر

 
1