خبر فوری

 
 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه نیروهای پاکستانی در قلات
کد خبر :257670453

09:51 1403/04/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای از انجام چندین حمله علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای از انجام چندین حمله علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه خود اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 23 جمعه 28 ژوئن(8 تیر ماه) اردوگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان واقع در منطقه جوهان از توابع قلات را به وسیله راکت و دیگر سلاح های سنگین هدف قررا دادند.

وی افزود: در این حمله چندین راکت به محوطه داخلی اردوگاه اصابت گردید که خسارات مالی و جانی برای نیروهای پاکستانی در پی داشت.

سخنگوی بی ال اف خاطرنشان کرد: پس از این حمله چندین خمپاره از سوی ارتش اشغالگر پاکستانی به سمت مناطق اطراف شلیک گردید، همچنین پهپادهای جاسوسی نیز به گشت زنی در آسمان پرداختند.

وی افزود: پس از آن در حوالی ساعت 6 صبح بالگردهای دشمن نیز به پرواز درآمده و مناطق اطراف را به رگبار گرفتند، اما با این حال فدائیان بلوچ ما موفق شدند در سلامت کامل از منطقه خارج شوند و خود را به پناهگاه های امن برسانند.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک حمله دیگر در مورخه 30 ژوئن(10 تیر ماه) پاسگاه متعلق به نیروهای سپاه مرزی واقع در حوالی شاه مردان از توابع منطقه جوهان را توسط اسلحه تک تیرانداز، راکت و دیگر سلاح ها هدف حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارات مالی و جانی سنگینی به نیروهای اشغالگر پاکستانی گردید.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این دو حملات را بر عهده می گیرد، حملات ما علیه نیروهای اشغالگر پاکستانی تا زمان آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1