خبر فوری

 
دستگیری عضو کلیدی سازمان تجزیه طلب سند از شهرستان سکهر
کد خبر :257538121

12:16 1402/03/26


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, ایالت سند, تجزیه طلب, تروریست, تروریسم, دستگیری تروریست ها, سکر, سکهر,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت سند طی عملیاتی در پایانه اتوبوس شهرستان سکهر یکی از اعضای مهم ارتش انقلابی سندSRA (گروه های تجزیه طلب مسلح فعال در ایالت سند)، به نام نور احمد ابرو را دستگیر کرد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت سند طی عملیاتی در پایانه اتوبوس شهرستان سکهر یکی از اعضای مهم ارتش انقلابی سندSRA (گروه های تجزیه طلب مسلح فعال در ایالت سند)، به نام نور احمد ابرو را دستگیر کرد.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، متهم دستگیر شده وابسته به سازمان ممنوعه ارتش انقلابی سند می باشد که ضمن جمع آوری کمک های مالی از نقاط مختلف، مبالغ را برای تحویل به شهرستان سکهر می آورد. متهم از اهالی منطقه مرشدآباد شهرستان شکارپور ایالت سند می باشد که بیش از 13 پرونده و شکایت در نقاط مختلف ایالت سند علیه وی ثبت هستند. پیش از این دایره مبارزه با تروریسم برادر وی به نام منیر ابرو را از شهرستان حیدرآباد دستگیر کرده بود.

در گزارش آمده است که متهم برای آزاد کردن برادر خود و تامین مالی سازمان، کمک های مالی جمع آوری می کرد. متهم نور احمد ابرو در دفعات متعدد در زمینه دزدی از منازل افراد ثروتمند و تحت قانون مواد منفجره دستگیر شده است. از نزد فرد دستگیر شده مبلغ 35 هزار روپیه، دفتر رسید سازمان، کلت و گلوله کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر

 
1