خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت قتل عامل وابسته به ارتش پاکستان در تربت را برعهده می‌گیریم
کد خبر :25708394

16:22 1401/10/30


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه مطبوعاتی مسئولیت قتل یکی از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه مطبوعاتی مسئولیت قتل یکی از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: بخش اطلاعات ارتش آزادی بخش بلوچ اطلاعاتی را گردآوری کرده‌اند که بر اساس آن مشخص گردید یک فرد غیر بومی به نام بابو خان فرزند الله رکهیا مشغول خبرچینی و جاسوسی برای ارتش پاکستان در شهر تربت و مناطق حومه آن است، این فرد با پوشش‌های گوناگون در مناطق مختلف فعالیت‌های جاسوسی خود را انجام می‌داد و این فرد در حین تردد به همراه نیروهای ارتش پاکستان نیز مشاهده شده است.

به گفته سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ، فدائیان بلوچ بر اساس اطلاعات مذکور روز گذشته طی عملیاتی این جاسوس ارتش را هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساندند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. ما پیش از این نیز هشدار داده‌ایم که تمامی افرادی که برای ارتش اشغالگر(پاکستان) و نهادهای امنیتی فعالیت و جاسوسی می‌کنند از هر قومیت و منطقه‌ای هیچگاه مورد عفو قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1