خبر فوری

 
وزیر کشور پاکستان از آغاز فاز دوم بازگرداندن مهاجران افغان خبر داد
کد خبر :256357012

17:08 1403/05/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, تروریسم, روابط دو جانبه, سید محسن نقوی, لندن, مهاجران افغان, وزیر کشور پاکستان,

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان در دیدار با همیش فالکونر معاون وزیر امور خارجه انگلیس اظهار داشت که پاکستان به زودی مرحله دوم بازگرداندن مهاجران افغان به کشورشان را آغاز می کند.


لندن: به گزارش راز نیوز| محسن نقوی وزیر کشور پاکستان امروز با همیش فالکونر معاون وزیر امور خارجه انگلیس برای (خاورمیانه، افغانستان و پاکستان) در لندن دیدار کرد که در این بین موضوعات مورد علاقه دو جانبه از جمله ارتقای روابط دو طرفه پاکستان و انگلیس، صلح و ثبات منطقه ای و مبارزه با غده تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر خارجه انگلیس روز استقلال پاکستان را به محسن نقوی تبریک گفت.

هر دو طرف بر لزوم افزایش همکاری های متقابل برای صلح و ثبات تاکید کردند.

وزیر کشور پاکستان اعلام کرد که مرحله دوم بازگرداندن مهاجران افغان به کشورشان به زودی آغاز می شود؛ پاکستان بیشترین آسیب را از تروریسم دیده و نیروهای امنیتی پاکستان در جنگ با تروریسم فداکاری های بی سابقه ای انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد که تروریسم یک موضوع جهانی است و بسیاری از کشورها به اشکال مختلف با این چالش روبرو هستند. او در ادامه ضمن استقبال از همکاری انگلیس در مبارزه با تروریسم، گفت: اقدامات مشترک در این زمینه مثمر ثمر خواهد بود.

محسن نقوی اظهار کرد: پاکستان کشوری صلح دوست و خواستار صلح پایدار در منطقه است.

معاون وزیر خارجه انگلیس ضمن قدردانی از فداکاری های پاکستان در جنگ علیه تروریسم، اظهار داشت که پاکستان یکی از اعضای مهم کشورهای مشترک المنافع می باشد.

ارسال نظر

 
1