خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بی ال اف به نیروهای پاکستانی در نوشکی بلوچستان
کد خبر :24819378

11:07 1403/06/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نوشکی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در منطقه نوشکی ایالت بلوچستان نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در منطقه نوشکی ایالت بلوچستان نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه دیروز ابتدا یک نیروی مستقر در پاسگاه نیروهای اف سی در منطقه کوهستانی هژده خول شهرستان نوشکی را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی افزود: مبارزان بلوچ پس از آن با استفاده از آر پی جی و دیگر سلاح های جدید خود پاسگاه مذکور را نشانه گرفتند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای وحشت زده پس از این حمله اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق مسکونی نموده و برای محاصره نمودن فدائیان بلوچ تلاش کردند، اما مبارزان ما با استفاده از بهترین تاکتیک های جنگی موفق به فرار از منطقه شدند.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان گفت: بی ال اف مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1