خبر فوری

 
امضای قراردادهای افزایش ظرفیت در بخش های انتقال برق و سلامت میان پاکستان و آلمان
کد خبر :246173684

09:57 1402/09/14


برچسب ها : انرژی برق, بانک توسعه آلمان, بهداشت, پاکستان و آلمان, نیروی برق, کمک مالی,

پاکستان و بانک توسعه آلمان در حوزه های انتقال برق و سلامت با هدف افزایش ظرفیت در این بخش ها، توافقنامه هایی را امضاء کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| قرارداد هایی میان دو کشور پاکستان و بانک توسعه آلمان KFWدر زمینه افزایش ظرفیت در بخش های انتقال انرژی برق و سلامت امضاء شده است که براساس گزارش منتشر شده در این رابطه، توافقنامه ها از سوی پاکستان توسط دکتر کاظم نیاز معاون وزارت امور اقتصادی و از سوی بانک توسعه آلمان توسط سباستین یعقوب مدیر کشوری امضاء شده اند.

همچنین مهندس دکتر رانا عبدالجبار خان مدیرعامل شرکت انتقال نیرو در مراسم امضای تفاهمنامه ها حضور داشت.

بر اساس اطلاعیه، این بانک 2.5 میلیون یورو کمک مالی اضافی به شرکت ملی انتقال نیرو (NTDC) تحت برنامه ارتقای بهره وری انرژی های تجدیدپذیر ارائه خواهد کرد. این کمک مالی به اطمینان از عملکرد و حفظ کارآمدی تاسیسات NTDC کمک می کند.

در ادامه اطلاعیه آمده است که این بانک مبلغ 1.5 میلیون یورو کمک مالی اضافی را تحت برنامه "زنان خوداشتغال" به بخش خصوصی سلامت فراهم خواهد کرد که هدف از این کمک تاسیس 400درمانگاه در مناطق روستایی ایالات پنجاب و خیبر پختون خوا به منظور توانمندسازی زنان است که این امر فرصت های درآمد و اشتغال را فراهم می کند.

کاظم نیاز معاون وزارت امور اقتصادی پاکستان در این بین از حمایت مداوم دولت آلمان و عملکرد کلیدی بانک توسعه آلمان KFW در راستای تقویت و ثبات اقتصادی پاکستان، قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1