خبر فوری

 
 
"آمریکا مشتاق همکاری بیشتر با دولت محلی ایالت پنجاب است"
کد خبر :244664865

10:44 1403/02/13


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با خانم مریم نواز وزیر ارشد پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا امروز با خانم مریم نواز وزیر ارشد پنجاب دیدار و انتصاب وی به عنوان نخستین زن در سمت وزارت ارشد را تبریک گفت.

سفیر ضمن تمجید از تلاش های مریم نواز برای اجرای سریع پروژه های مردم دوست، اشتیاق شخصی وزیر ارشد پنجاب در طرح های بهبود و رفاه مردم را مورد ستایش قرار داد و گفت: امریکا مشتاق همکاری بیشتر با دولت محلی پنجاب در زمینه خاتمه فقر و توسعه اقتصادی است.

وزیر ارشد در این بین مراودات میان دو کشور را برجسته کرد و افزود: فضای امنی برای سرمایه گذاری آمریکا در پنجاب فراهم آورده و از مشارکت آمریکا در بخش های فناوری اطلاعات، کشاورزی و صنعت استقبال خواهیم کرد. ایالت پنجاب دارای پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری است و تنها یک دولت مقتدر می تواند این کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد.

مریم نواز در ادامه تصریح داشت که سیاست های اقتصادی دولت موجب کاهش تورم شده است؛ راهبردی جامع برای ارائه آموزش با کیفیت، امکانات بهداشتی و نان ارزان برای مردم تدوین شده است تا تامین حقوق اولیه و نیازهای اولیه مردم را تضمین کند.

ارسال نظر

 
1