خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به تأسیسات مخابراتی در منطقه گدگی شهرستان کیچ
کد خبر :243943249

10:39 1402/07/01


برچسب ها : اداره مخابرات پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, تجزیه طلب, تلفن همراه, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به تأسیسات مخابراتی اپراتور دولتی تلفن همراه موسوم به یوفون در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به تأسیسات مخابراتی اپراتور دولتی تلفن همراه موسوم به یوفون در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما مورخه یکم مهر ماه با حمله به دکل مخابراتی اپراتور دولتی تلفن همراه به نام یوفون و شرکت مخابرات دولتی پاکستان به نام پی تی سی ال واقع در منطقه گدگی بخش بالگتر شهرستان کیچ، آن را به همراه تأسیسات موجود به آتش کشیدند.

وی افزود: این دکل‌های مخابراتی به منظور رصد و دریافت اطلاعات فعالان جدایی طلب بلوچ و افراد همسو با آنان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان نصب شده است.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1