خبر فوری

 
هلاکت 4 تروریست در عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در پیشاور
کد خبر :240498790

13:02 1402/08/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, درگیری مسلحانه, عملیات نظامی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه بده بیر ایالت خیبر پختون خوا 4 تروریست تحت تعقیب از جمله یک فرمانده سرشناس تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه بده بیر ایالت خیبر پختون خوا 4 تروریست تحت تعقیب از جمله یک فرمانده سرشناس تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست‌ها در منطقه بده بیر از توابع شهرستان پیشاور ایالت خیبر پختون خوا عملیاتی از سوی نیروهای امنیتی در این منطقه کلید زده شد.

در این عملیات نیروهای امنیتی به مخفیگاه تروریست‌ها یورش برده و اقدام به مقابله با تروریست‌های مستقر در محل نمودند که در نتیجه تبادل آتش 4 تن از عناصر تروریستی از جمله یک تروریست با ارزش بالا(HVT) به نام فرمانده سمیع الله ملقب به شینا به هلاکت رسیدند.

طبق بیانیه ارتش پاکستان، اسامی تروریست‌های به هلاکت رسیده عبارت است از: فرمانده سلمان احمد، عمران محمد و حضرت عمر خالد. این تروریست‌ها تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان قرار داشتند.

از تروریست‌های کشته شده چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید. این تروریست‌ها در باج‌گیری، ترور هدفمند افراد و حمله به نیروهای امنیتی پاکستان نقش و مشارکت داشتند.

ارسال نظر

 
1