خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک عنصر وابسته به ارتش دشمن را به علت اقدامات ضد ملت بلوچ به قتل رساندیم
کد خبر :240041417

17:05 1402/09/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلیده, تجزیه طلب, جاسوس, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه ای از قتل یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان در بلیده خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه ای از قتل یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان در بلیده خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: یک فدائی منحرف به نام محمد جان فرزند رسول بخش که در فعالیت های مجرمانه علیه ملت بلوچ نقش داشت پس از رصد فعالیت هایش توسط فدائیان بلوچ روز دوشنبه در موقعیتی مناسب هدف تیراندازی قرار گرفت و حذف شد.

وی افزود: محمد جان در گذشته با بی ال اف در ارتباط بود، وی سپس در سال 2016 با تسلیم شدن مقابل ارتش پاکستان به عامل آنها تبدیل گشت، او علاوه بر تحت فشار قرار دادن فعالان ملی برای تسلیم شدن مقابل ارتش، در عملیات های نظامی ارتش پاکستان نیز مشارکت داشت.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل وی را بر عهده می گیرد و به تمامی جاسوسان و عوامل حکومتی هشدار می دهد از مشارکت در فعالیت های ضد ملت بلوچ خودداری نمایند در غیر این صورت بی ال اف علیه آنان نیز اقدامات شدیدی را انجام داده و آنها را به سزای جرایمشان خواهد رساند.

وی گفت: مرگ افراد مجرم به خیانت ملی عبرت است که شرمساری برای نسل های آینده را به همراه خواهد داشت. هر فرد بلوچ موظف است به هر روشی با نهضت ملی بلوچ همکاری و آن را پشتیبانی کند، چنانچه فردی به دلیل محدودیت های انسانی خود قادر به همکاری با جنبش نیست، با همکاری با دشمن آینده خود را تاریک نکند. جبهه آزادی بخش بلوچستان صراحتا اعلام می کند هیچگونه فعالیت علیه منافع ملی بلوچ را تحمل نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1