خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر آمریکا با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در گفتگو با دونالد بلوم سفیر آمریکا بر تعهد دولت برای تکمیل برنامه های جاری صندوق بین المللی پول با تمرکز بر دستیابی به پایداری مالی و بدهی، حمایت اجتماعی و بازسازی ذخایر ارزی تأکید کرد.

وی همچنین عزم خود را برای ادامه روند اصلاحات اقتصادی تحت تسهیلات تمدید شده صندوق بین المللی پول و برنامه وام کوتاه مدت ابراز کرد.

وزیر دارایی مهمترین اولویت دولت برای انجام اصلاحات در هیئت فدرال درآمد برای جلوگیری از اتلاف درآمد را از طریق سیستم های کامپیوتری مدرن، تقویت اصلاحات شرکت های دولتی، تقویت اقدامات حمایتی اجتماعی، بهبود مدیریت مالی عمومی، اجرای اصلاحات در بخش انرژی، حذف یارانه های تحریف کننده، و تقویت رشد اقتصادی به رهبری بخش خصوصی تشریح کرد.

وی با توصیف آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری پاکستان و منبع مهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این کشور، روابط اقتصادی میان دو کشور را ستود.

در پایان این نشست دونالد بلوم سفیر آمریکا ضمن تبریک به مناسبت انتصاب محمد اورنگزیب به عنوان وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان، گام های مثبتی را که تاکنون منجر به ایجاد نشانه های مثبت در اقتصاد شده است را مورد ستایش قرار داد و ابراز امیدواری کرد اقدامات پیشنهادی موجب تسریع در روند بهبود اقتصادی پاکستان شود.

ارسال نظر

 
1